5/03/2013

Trzymaj Fashion 





Cześć! 
Wpadłam ostatnio na konkurs organizowany przez allegro.pl pt. " Trzymaj Fashion". Postanowiłam wziąć w nim udział. Stylizacje w trzech kategoiriach oceniają Charlize, Macademniangirl oraz Mr Vintage. Ja wybrałam kategorię Denim. Jeżeli to głowy  przychodzi mi jeans..to musi być on przełamany kobiecymi ale wygodnymi dodatkami. Stąd też wybór padł na jeansową koszulę, motywy zwierzęce w postaci wygodnych butów i grubego łańcucha z głową lwa, krótką spódniczkę nude i czape utrzymującą wszystko w sportowym stylu. Natomiast torebka dodaje nutkę elegancji. Wybierając tę kategorię,  w głowie miałam już gotową stylizację. Cieszę się, że pogoda mi dopisała :)

Jak Wam mija Majówka? U mnie pięknie, nic tylko ognisko robić! : )

Buziaki ♥
















Denim shirt | jeansowa koszula - nn
Skirt | spódniaczka - Stradivarius
Shoes | buty - nn
Jewelery | biżuteria - granashop.pl / house / colibra
Cap | czapka - @ & diy
Bag | torebka - sh nn 

13 komentarzy:

  1. świetny zestaw! bardzo mi się podoba :)
    torebkę masz super!
    a jeśli chodzi o majówkę to u mnie niestety jest zimno i pada deszcz ..

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny zestaw! powodzenia w tym konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. czapka fantastyczna, a zestaw bardzo oryginalny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Weź Ty się ogarnij. Jakim prawem ubierasz się tak mając taką figurę ? !
    Spódniczka jest co najmniej o rozmiar/dwa za mała, Twoje uda są za grube do tej długości spódniczki.


    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma prawo ubierać się jak chcę i nic Ci do tego

      Usuń
  5. odważnie :> mam taką samą spódniczkę;>

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam koszule dżinsowe! podobają mi się także trampki, pomimo że średnio przepadam za panterką:)

    OdpowiedzUsuń
  7. zdecydowanie trzymasz fason!
    super połączenie koszuli z tą jasną spódniczka:)
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
  8. jak zwykle super ;) trampole najlepsze .!
    cała stylizacja jak najbardziej w moim stylu ;)
    buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Trampeczki są cudowne :D

    OdpowiedzUsuń
  10. hej sliczna zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mam taka sama torebke tylko w ciut wiekszej wersji:) ciekawe połaczenie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na stylizacjach się nie znam więc co do tego się nie wypowiem, ale mam pewną uwagę co do tych zdjęć i ich wykonania. Niech Twój fotograf zmieni obiektyw, bo najwyraźniej ten (najprawdopodobniej jasny 50mm) się do nich nie nadaje, bo zdjęcia są w niektórych miejscach nieostre i tak jakoś źle mi się je ogląda. Myślę też, że takie rozmycie tła nie nadaje się do tego typu zdjęć. Wystarczy zmienić obiektyw na zwykły "kit" dołączony do aparatu i zaraz będzie lepiej. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń