Click Me click me Click Me Click Me

8/20/2012

beige everywhere

Cześć i czołem :)

Wczoraj w drodze nad morze zahaczyłam o galerię i zrobiłam małe minimalne zakupki. Na gwałt potrzebowałam trzydziestej czwartej sukienki na dzisiejszą sesje zdjęciową do Miss Regionu.
Od razu zachwycił mnie beż, dużo beżu!
Więc kupiłam dwie sukienki i spódniczkę w tym kolorze. (drugiej sukienki nie ma na zdjęciach).
Taka sesja niby nic wielkiego ale bardzo się stresuję, w końcu każdy będzie mógł zobaczyć jak radzę sobie przed obiektywem. Pierwsze takie wyzwanie przede mną, zawsze byłam tylko ja i fotograf. Pora nauczyć się tej otwartości. Po prostu "mieć to gdzieś i robić swoje" Nie zwracać uwagi na publiczność :) 
A może jakieś zdjęcia zza kulis ? :)


                                                spódniczka / STRADIVARIUS


                                                    sukienka / STRADIVARIUS


                                             pasek / MOHITO 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz