4/27/2014

sunday


Nareszcie znowu mogę tutaj do Was napisać, udało nam się zrobić kilka zdjęć, pech chciał że zapomnieliśmy aparatu i dzisiejsze zdjęcia sponsoruje ajfon 5 haha! Według mnie wyszły bardzo dobrze a w miarę doświadczenia mogły by być jeszcze lepsze. Aaaaa no i mam długie włosy (chwaliłam się już wczzoraj na facebooku) ale tylko takie na chwilę...Kobieta zmienną jest i lubi zmieniać swój wizerunek tak i ja postanowiłam coś zmienić. Są to włosy doczepione metodą clip in. Kupiłam je na allegro, 5 doczepek około 50 zł . Niestety moje naturalne włosy są zbyt grube i efekt przedłużenia z rozpuszczonymi włosami nie jest zbyt korzystny, natomiast po zapleceniu warkocza, wyglądają dość fajnie. Już nie mogę się doczekać kiedy moje włosy urosną i będę miała takiego naturalnego warkocza! :) A Wam jak się podoba  ? :) 










t-shirt - sinsay | jeansy - h&m | bag - @ | jacket - nn | snickers - hkr 

4/22/2014

Insta mix 

Ostatnio mam bardzo bardzo mało czasu, to mój drugi wpis w tym miesiącu gdzie zazwyczaj pojawia się ich średnio 10. Wiecie, naprawdę źle się z tym czuję bo bardzo lubię dla Was tutaj pisać i staram się by zdjęcia i tekst były jak najlepszej jakości. Czasami nie mam jednak innego wyjścia i trzeba przyjść ze swego rodzaju zapchaj dziurą ( żebyście nie pomyśleli, że blog umarł) bo jest to mix ostatnich zdjęć z instagrama. Za dwa tygodnie matura więc poświęcam się teraz całkowicie nauce i przypominaniu materiału. Postaram się w najbliższy weekend dodać kolejny post i tym razem ze stylizacją być może taką z zakończenia roku szkolnego :) Już w piątek biegnę po świadectwo ! 
Jak Wam w ogóle minęły święta? Mocno objedzeni ? :D Ja na szczęście dość uważałam i aż tak się nie objadłam a ze świąteczną oponką mam nadzieję, że rozprawię się w trymiga :)

mój instagram -> theladyaleks


1. nowy top do ćwiczeń - h&m | 2. selfie przed poprzednim wpisem | 3. moja kochana sunia | 4. zdjęcie w lustrze zawsze spoko 


1. nowe pazurki - nudziaki | 2. drugi kochany pieseczek | 3. święconka na bogaciej haha :D | 4. świąteczny mega wielki tort bezowy z owocami


1. święta w podróży with Somersby | 2. gubimy świąteczną oponkę | 3. baba & świąteczna whisky | 4. lenistwo i nowa koszulka z Sinsay :) 

4/12/2014

Lucky


Nareszcie po prawie dwóch tygodniach przychodzę do Was z nowym wpisem i nową stylizacją. Niestety ostatnie dni były bardzo wyczerpujące. W szkole rozpoczęła się z sesja egzaminacyjna co spowodowało, że musiałam bardziej przyłożyć się do nauki a oprócz tego dość intensywnie przygotowuję się do matury i egzaminów na studia. Na szczęście ten weekend przyniósł piękne słońce, przyjemną pogodę i motywację, żeby wreszcie tutaj do Was napisać. Przede mną jeszcze dwa egzaminy, mam nadzieję, że uda mi się je zdać tak jak poprzednie, bez większego problemu. Gdy tylko minie ten czas oddam się sprzątaniu na święta, niestety póki co cały dom jest również na mojej głowie. Dzisiaj jeszcze będę robiła jakieś fajne dekoracje na święta, między innymi z masy solnej. Jeśli jesteście ciekawi co to będzie, zapraszam na mój instagram, tam możecie sprawdzić co dzieje się u mnie na bieżąco :) 

Buziaki !








shoes - ccc | pants - gina tricot | shirt - reserved | bag - @ | jewelery - sinsay