Click Me click me Click Me Click Me

4/12/2014

Lucky


Nareszcie po prawie dwóch tygodniach przychodzę do Was z nowym wpisem i nową stylizacją. Niestety ostatnie dni były bardzo wyczerpujące. W szkole rozpoczęła się z sesja egzaminacyjna co spowodowało, że musiałam bardziej przyłożyć się do nauki a oprócz tego dość intensywnie przygotowuję się do matury i egzaminów na studia. Na szczęście ten weekend przyniósł piękne słońce, przyjemną pogodę i motywację, żeby wreszcie tutaj do Was napisać. Przede mną jeszcze dwa egzaminy, mam nadzieję, że uda mi się je zdać tak jak poprzednie, bez większego problemu. Gdy tylko minie ten czas oddam się sprzątaniu na święta, niestety póki co cały dom jest również na mojej głowie. Dzisiaj jeszcze będę robiła jakieś fajne dekoracje na święta, między innymi z masy solnej. Jeśli jesteście ciekawi co to będzie, zapraszam na mój instagram, tam możecie sprawdzić co dzieje się u mnie na bieżąco :) 

Buziaki !








shoes - ccc | pants - gina tricot | shirt - reserved | bag - @ | jewelery - sinsay 

3 komentarze: