Click Me click me Click Me Click Me

9/15/2012

must have burgund

hej

Wczoraj pierwszy raz byłam na pilates, całkiem fajne ćwiczenia, przez co przyjemnie się zrelaksowalam po godzinie intensywnych ćwiczeń bardzo się to przydało. Wracając do mojego burgundu, must have autumn 2012. Oglądam, ślędzę, myślę nad idealnym kolorem tej jesieni, wiadomo nie od dziś, że trendy ustalone są już z góry na rok przed, może trochę przesadziłam. Jeszcze niedawno nie do pomyślenia było w mojej głowie..ja i burgund? O nie, nie. Chyba się nie przekonam..jednak ostatnio urzekło mnie jedno zdjęcie i zaczęło się.. a to, że znalazłam ten cieplutki burgundowy sweterek, przesądziło wszystko.





                                                          sweterek - znaleziony, no name
                                                          spodnie - H&M
                                                          pasek - MOHITO
                                                          buty - sklep obuwniczy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz