Click Me click me Click Me Click Me

10/10/2012

10 października 2012

Cześć blogu!
Jestem już w pile i czekam na swoją kolej żeby jeździć ;-) rozwiazywałam testy i na 8 oblalam tylko jeden z winy ipada bo sie odpowiedz nie zaznaczyła, czyli jest dobrze, mam nadzieje ze jak będzie już prawidłowy test to zdam. Chociaż testy to nic w porównaniu do praktycznego..
Jak na razie dobra passa mnie nie opuszcza, dobrze by bylo jakby tak przez jakiś czas zostało..
Muszę iść w końcu dobrać sobie odpowiednie okulary, zdecydowałam, ze bedą wygodniejsze niż soczewki a będę je nosić tylko w samochodzie i szkole, chyba ze sie naprawdę przyzwyczaje ;-)
Znalazłam zdjęcie z zeszłego roku z sesji z Danielem Rozkiem, szkoda, ze zostały mi może 2-3 zdj, resztę utraciłam razem z laptopem a Daniel tez już ich nie ma..cholera. A to jedno z nich:



Buziaki i miłego dnia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz