Click Me click me Click Me Click Me

2/20/2013

Jewelry



Witajcie,
to jest część mojej nowej biżuterii z granashop.pl , jak już kiedyś pisałam biżuteria jest świetna, przesyłka szybka a asortyment w przystępnych cenach. Wszystko noszę i jestem zadowolnona. Na pewno część będzie można zaobserwować w moich stylizacjach.
Dzisiaj robiłam kolejny dwa DIY. Jak dobrze pójdzie (jeszcze nie skończyłam) to jutro jedno znajdzie się na blogu. Drugie DIY to nabijane ćwiekami spodenki, na zimową stylizacje w spodenkach jest za zimno..dlatego poczekają na cieplejszą część roku ;-) Wiosenno letnia garderoba wciąż jest przeze mnie kompletowana i już wprost nie mogę się doczekać kiedy przyjdą te dni gdzie okrycie wierzchnie nie będzie służyło tylko do ogrzewania a rolą jego będzie tylko i wyłącznie ładne wyglądanie ;-)
Miłęgo wieczoru ♥




1 komentarz: