Click Me click me Click Me Click Me

3/18/2013

I can and I will | MOTYWACJA


Cały wieczór siedzę i użalam się nad sobą...w końcu powiedziałam sobie DOŚĆ. Dość, tak nie można. Wmawiając sobie, że jestem nikim i nigdy nie osiągnę tego, czego pragnę i nie spełnię swoich marzeń, rzecz jasna faktycznie przykładam do tego rękę i to co mówię może się spełnić.. Ja, na co dzień bardzo pozytywna, rozgadana i nieposkromiona mam się dołować tylko dlatego, że ostatnio dieta poszła w odstawkę? Z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że ćwiczę 3 razy w tygodniu, minimum, lecz chyba przez tą pogodę ostatnio mój zapał troszeńkę zmalał...a więc dobrze, to ja się napalam na nowo. Poszukałam w internecie kilka motywujących zdjęć i jestem znowu  gotowa do działania!
Wiem, że każda dziewczyna która walczy o taką figurę jak na zdjęciach czasem ma dość i się poddaje. Jestem taka sama, ale to tylko przejściowe stany, które szybko mijają. Zdrowy tryb życia górą! Dziewczyny nie poddawać się! :) Bierzemy się za siebie, do lata jeszcze trochę...ale i nie tylko do lata, dbajmy o siebie zawsze!

Pozytywna dawka motywacji ♥


















Dobrej nocy ♥

5 komentarzy:

  1. piękne inspiracje:) ja też wzięłam się za siebie teraz (ostatni raz! dlatego, że teraz wytrwam :)) zdrowa dieta i ćwiczenia to podstawa. damy radę! pozdrawiam i obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog!!!!!
    Zapraszam:-
    http://love-lm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjne inspiracje :)
    Też muszę się za siebie wziąć ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Polecam ćwiczenia Ewy Chodakowskiej - na początek masakra ale jak już się człowiek przełamie samopoczucie super i dużo pozytywnej energii. No i Zumba jest niesamowita.
    Dołączam do grona obserwatorów jeśli chcesz się odwzajemnić to zapraszam do mnie w wolnym czasie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Patrzenie na takie foty codziennie dużo daje i bardzo motywuje! powodzenia ;-)

    OdpowiedzUsuń