Click Me click me Click Me Click Me

7/26/2013

chillout


Cześć Wam ! : * Dzisiaj mam kompletny chillout. Wszystko robię żółwim tempem to też post jest dopiero teraz hehe. Za chwilę muszę się spakować na wyjazd, nie tam jakiś daleki, tylko do Człuchowa na Polish Boogie Festival, który trwa od poprzedniej niedzieli i potrwa do jutra, do koncertu galowego. W zeszłym roku też byliśmy z chłopakiem. Nigdy nie wiadomo co nas spotka i gdzie wylądujemy na after. To właśnie synonim wakacji. Wracając do dzisiejszego zestawu...w walce o namiot pod którym pewnie (mam nadzieję, że nie) będziemy musieli spać, zatrzymaliśmy się na zdjęcia. Chciałam pokazać się Wam dzisiaj w bardziej eleganckiej odsłonie ale jest tak ciepło, że nie chciało mi się wskakiwać w szpilki. Jest zatem delikatnie i dziewczęco. Kto do mnie zagląda już zna pewnie tą sukienkę, tym razem dorzuciłam do niej pasek i sanadały, które przy takim upale są wręcz obowiązkowe :) Uwielbiam tą pogodę! 

Trzymajcie się ciepło ♥








dress - nn | sandals - graceland | bag - cropp | belt - gardeur | rings - h&m 

10 komentarzy:

  1. Śliczna sukienka i torebka, takiej właśnie szukałam :D!
    Pozdrawiam,
    zakochanaroza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ładna torebka!@!


    zapraszam

    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie wyglądasz w tym zestawie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. sukienka boska


    zapraszam do mnie,jeśli ci
    się podoba to zaobserwuj no i komentuj

    http://www.sotheemily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. pieknie wygladasz, po prostu piekna sukienka i buty i wszystko! bardzo mi sie wszystko podoba:D

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny zestaw:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądasz niesamowicie! jesteś taka śliczna i masz piękne zdjęcia! zakochałam się w twojej sukience, sama chętnie bym taką założyła <3 jejku, super <3
    dodałam do obserwowanych!
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz super:)

    OdpowiedzUsuń