Click Me click me Click Me Click Me

8/03/2013

They give me a smile


Za mną dziewiętnasty dzień ćwiczeń z Ewką. Naprawdę jestem z siebie dumna i czuję, że ten ruch naprawdę daje mi siłę a ja sama czuję się szczęśliwsza, bardziej pewna siebie i otwarta. Oprócz tego widzę, jak moje ciało wyraźnie się zmienia. Kiedyś bardzo się wstydziłam tutaj pisać. Teraz już nie mam takiego problemu. Wiem, że nie jestem jakąś wielką filozofką. Po prostu piszę to co czuję, robię, pokazuję jak się ubieram na co dzień :) Uwielbiam ćwiczenia i spacery a najwięcej uśmiechu dają mi moje psiaki. Uwielbiam się z nimi bawić, szczególnie z Zarą bo Timon już jest staruszkiem i zrobił się bardzo leniwy :) 

Miłego popołudnia! ♥







3 komentarze:

  1. Gratuluję samodyscypliny, ja chyba nie miałabym jej w sobie aż tyle :)

    OdpowiedzUsuń
  2. słodki jest ten psiak na drugim zdjęciu <3
    podziwiam Cie z tymi ćwiczeniami ,ja już wolałabym się głodzić ,niż ruszać ;) hehe

    OdpowiedzUsuń