Click Me click me Click Me Click Me

10/13/2013

Krata i czerń czyli jesień pełną parą


Od kilku tygodni na praktycznie wszystkich stronach internetowych poświęconych modzie, motyw, który króluje to krata najlepsza to ta czerwono czarna, czerwono granatowa lub jak kto woli beżowa niczym Burberry. Mi od zawsze podobał się ten motyw w szczególności na koszulach, tylko nigdy nie mogłam znaleźć nic odpowiedniego. Zrobiłam obejście po sklepach i nic ciekawego..oprócz tej w housie niestety nie było już mojego rozmiaru, zostały dwie xs :P Jak nie ma w sklepie to na pewno będzie w sh no i się nie pomyliłam. Była i to za 3 zł. Ooo znowu miałam szczęście :D W moje ręce trafiły również nowe buty i torebka o których wspominałam na moim fanpage'u. Look na jesienny spacer został stworzony, najwygodniejszy jaki do tej pory miałam. Już bardzo długo nie czułam się tak swobodnie jak wczoraj. Podobają Wam się takie sety ? Zwykłe, przyjemne, idealne ♥













bag - allegro | pants - h&m | boots - czasnabuty.pl | shirt - sh | jacket - nn 



12 komentarzy:

  1. genialny zestaw, wyglądasz pięknie!
    szukam takiej koszuli :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super zdjęcia :D ogólnie bosko wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Serio koszulę w kratę upolować tylko za 3 zł???? Na prawdę świetny łów :) Ramoneska od razu podbiła moje serce, krój idealny dla mnie :) I buciki... super :) Gorąco pozdrawiam i zapraszam do mnie :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  4. ŁOlaaaaa i jej ZŁOTY rolex !! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny styl, pieknie wygladasz!! obserwuje z przyjemnościa
    mega:*
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

    pozdrawiam,OLA

    OdpowiedzUsuń
  6. Które sh i w jakie dni najbardziej warto odwiedzić? I kiedy są jakieś przeceny? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najwięcej przecen jest w sobotę, wtedy 50% jest mniej :) ja chodzę do tego pod ratuszem, na lichnowskiej i koło bloków na ceynowy i w tym ostatnim jest w każdą ostatnią środę miesiąca sztuka po 2 zł a tak to w kaźdą srode jest 5zł za kg. Czasami odwiedzam taki malutki lumpeksik na piłsudskiego. W tych malutkich jest zazwyczaj najwięcej perełek :) pozdrawiam !

      Usuń
  7. Jakaś Ty śliczna! :)) Prześlicznie wyglądałaś, a torebkę i buty ukradłabym :D.

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń