Click Me click me Click Me Click Me

12/26/2013

Christmas outfit


W mojej rodzinie święta Bożego Narodzenia to nie tylko święta ale także rocznica ślubu moich dziadków. Jak co roku babcia z dziadkiem organizują w domu uroczysty obiad i całą resztę dań aż do wieczora. Przyjeżdża prawie cała rodzina, siedzimy, rozmawiamy i pijemy dziadkowe wino przy choince, wino stało się już legendarne wśród rodziny i moich znajomych a sam dziadek nawet o tym nie wie co jest w tym wszystkim najlepsze. No cóż..święta to dla mnie wyjątkowy czas, można w spokoju porozmawiać ze wszystkimi, cieszyć się swoją obecnością, której tak brakuje na co dzień :) Dziadkowie spajają całą rodzinę ..inaczej rozeszli by się po świecie nie pamiętając nawet o tym, że mają rodzeństwo. Co będzie gdy oni już odejdą ? Mam nadzieję, że będą żyć do sto lat i będą trzymać rodzinę w całości. Piszę jak połamana..ale tak naprawdę nie wiem co napisać..kocham moją rodzinę i jest mi przykro kiedy nie ma wszystkich przy stole na święta. Dla mnie RODZINA jest najważniejsza a niektórzy już o tym zapomnieli..








skirt - nn | sweater - primark | shirt - nn | boots - deezee.pl 

1 komentarz: