Click Me click me Click Me Click Me

10/04/2014

MOJE JESIENNE ZAPACHY 

YANKEE CANDLE 




Mam i ja! Zaopatrzyłam się w moje ulubione woski YC. To idealne zapachy na jesień i zimę. Żałuję, że nie zamówiłam nic bardziej świeżego, kwiatowego albo świeżą bawełnę. Ale ja to mam tak zawsze, weszłam na stronę sklepu i od razu zaczęłam od tych ciepłych, świątecznych i jesiennych. Zapach Home Sweet Home po prostu kocham, Simply Cinnamon i Honey & Spice pachną zupełnie podobnie ale i tak te dwa zapachy to moi faworyci. Wprowadzają do całego mieszkania miłą domową atmosferę. Faceci niestety nie rozumieją mojego jaranka tymi woskami. Głowa ich boli..a ja na złość palę jeszcze więcej. Kupię jeszcze kolejny kominek i będę palić i palić a co! Taka ze mnie wredna sztuka ;-) 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz