Click Me click me Click Me Click Me

12/21/2014

where is the snow ?



Ja się pytam gdzie jest śnieg?! Znowu spadnie na Wielkanoc? Coś tu się pomieszało. Patrzę na te wszystkie zdjęcia zagranicznych blogerek na instagramie, na te piękne zdjęcia w zimowej scenerii i zazdroszczę. My tu mamy grudniową jesień, do tego 10 stopni na plusie. Niby nie najgorzej ale przydałoby się trochę tego białego puchu choćby na te kilka pięknych świątecznych dni. Jak Wam idą przygotowania do świąt ? Ja nie mam ani jednego prezentu. ANI JEDNEGO tak na dobrą sprawę. Więc jeszcze  czeka mnie chodzenie po galeriach..








boots - czasnabuty.pl | parka - sh | jeans - sh | fluffy sweater - sh | bag - reserved 

5 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz! A na paznokcie i Twoje rzęsiska wprost się napatrzeć nie mogę! :-) Chyba jednak nie doczekamy się śniegu na te Święta :-/ Ale pamiętajmy, że jeszcze Wielkanoc przed Nami :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny look :) . U mnie śnieg obudził się dopiero dzisiaj :)
    http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! U mnie też coś tam dzisiaj popadało i nawet leży :)

      Usuń
  3. Chciałaś śniegu to masz go teraz sporo :)
    Kto by pomyślał, że tak wiele go spadnie :)
    Super look extra pazurki :)
    Pozdrawiamy z 3city i OBSERWUJEMY :***

    Buziaki
    xo xo xo xo xo



    OdpowiedzUsuń
  4. O rany jakie Ty masz piękne paznokcie! :)

    OdpowiedzUsuń