Click Me click me Click Me Click Me

1/04/2015

Noworoczny detoks


Mimo tego, że jadłam niewiele w te święta, choć oczy chciały, większość potraw była dla mnie niedozwolona ze względu na gluten, więc jak sama sobie czegoś nie przygotowałam to o objadaniu się mogłam tylko pomarzyć, ale wyszło mi to całkiem na dobre, choć i tak czuję, że potrzebuję detoksu. Z drugiej strony jednak coś tam jadłam i alkoholu też trochę było, wliczając w to najlepszego sylwestra i dużo whisky z colą. Co będzie najlepszym detoksem dla naszego organizmu po tak "ciężkich" tygodniach? Oczywiście zielone (i nie tylko) koktajle! Drugi dzień jestem na tzw detoksie, pije koktajle, niezmierzone ilości wody z cytryną i ulubioną zupę krem z marchewki. Już teraz mogę powiedzieć, że czuję się znakomicie! Jeszcze wczoraj rano miałam jakąś depresje, doła, nic mi się nie chciało. Teraz czuję się bez porównania lepiej. Warzywa naprawdę dodały mi energii. Czuję się lekko i promiennie. POLECAM to uczucie!



Dzisiaj zaproponuję Wam pyszny zielony koktajl, który pozwoli oczyścić organizm i dodać sił!

- dwie garście jarmużu
- sok z jednej cytryny
- pęczek pietruszki
- banan
- woda (około 1 litra)
-*chilli

Wszystko razem miksujemy i gotowe! Nie ma chyba prostszej rzeczy do przygotowania :)

NA ZDROWIE!




22 komentarze:

  1. Świetny pomysł :)
    lovleyfalcon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa jak smakuje taki koktajl :) Tylko ja bym bez chilli zrobiła, bo nie lubię ostrych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo wypiłabym taki koktajl. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. hmm... ciekawa jestem smaku ^^
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem jak to możliwe ale ja chyba nigdy nie jadłam jarmużu.....ale Twój koktajl z nim wygląda bardzo
    smakowicie i przekonuje mnie do niego cytryna i banan :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapisane w mojej księdze przepisów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam <3 Wszystkiego dobrego w Nowym Roku kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej Ola! Masz może jeszcze jakieś detoksowe przepisy? Też by mi się taki przydał!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne! W tym tygodniu z pewnością jeszcze z jakimś się pojawię. Detoks dobra sprawa, albo może szybciej będzie coś na facebooku :)

      Usuń
  9. Jestem bardzo ciekawa czy taki koktajl by mi zasmakował :) zielonego się trochę boję :D

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam taki koktajl:) kiedyś pilam go codziennie na śniadanie, ale potem dowiedziałam się od mojego lekarza, że jarmuż najlepiej ograniczyć do 3 razy w tygodniu, więc od tego czasu piję go tylko 2-3 razy w tygodniu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie smakowałam takiego połączenia, ale chyba czas to nadrobić :-) To chilli trochę do mnie nie przemawia, ale w zasadzie przepis to przepis, na modyfikacje przyjdzie jeszcze czas :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam koktajle, spisuje sobie składniki i przy najbliżej okazji sobie zmiksuje:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam koktajle, a słowo detoks to zdecydowanie coś dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. po tych świątecznych tygodniach przydałby się taki detoks :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam koktajle z pietruszki solo i cytryny, muszę spróbować Twojej wersji

    OdpowiedzUsuń
  16. Wygląda pysznie! Uwielbiam robić koktajle, jarmużu jednak nigdy do żadnego z nich nie wykorzystałam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeeejuu! Jaki świetny blog! Uwielbiam ciekawe przepisy!! plus dla ciebie!! ;)
    mllescarlett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Chętnie zrobię taki koktajl :)

    OdpowiedzUsuń