Click Me click me Click Me Click Me

1/29/2015

take me to church 


Nie, tytuł posta nie ma nic wspólnego z zabraniem mnie do kościoła. Oczywiście nic nie mam do kościoła. Po prostu ostatnio bardzo lubię tę piosenkę. Mimo tekstu, który jest dość trudny to jeśli chodzi o całą aranżację to ona jest po prostu wspaniała. Ten głos mnie po prostu przeszywa..

Juhu! Kolejny post z prostą stylizacją. Już dawno przestałam kombinować z ubieraniem się "bo tak jest modnie". Oczywiście orientuję się co jest na topie a co nie aczkolwiek jestem wierna swojemu wyczuciu stylu. Wybieram tylko te sprawdzone fasony, najbardziej wygodne. Czasem tylko mi odbija i wskoczę w coś "innego" ale ja zawsze będę uważać, że kwintesencją elegancji jest "mała czarna". 

Nie wiem jak to zrobiłam ale mam zapas postów na kolejne dwa tygodnie, więc możecie spodziewać się mnie tu dość często, przynajmniej co 2-3 dni, bo z taką regularnością chcę tutaj dla Was pisać. Jak na dłuższą metę mi to wyjdzie? Zobaczymy! Na razie jest dobrze. Cieszę się, że tu ze mną jesteście i to w coraz szerszym gronie. W realu jestem bardzo otwarta i szybko nawiązuje nowe znajomości. Mam nadzieję, że z Wami również uda mi się nawiązać taką swego rodzaju więź. Fajnie tak sobie porozmawiać, podzielić się internetowymi nowinkami, powymieniać doświadczeniami. Zainspirować. Ludzi na ulicy o takie rzeczy raczej prosić nie można. W internetach jest zdecydowanie łatwiej. Pewnie się ze mną zgadzacie :) Tak, więc inspirujmy się, kontaktujmy bo blogi bez swoich kochanych czytelników nie istnieją :) Gdyby Wam było mnie mało to jeszcze częściej spotkacie mnie na facebooku albo instagramie (nieperfekcyjna_aleksandra) ! :)





parka - sheinside | sweater - sh | jeansy - next | boots - boots.pl | bag - sinsay | gloves - sinsay 


22 komentarze:

  1. Rewelacyjna parka! Twoje wyczucie stylu baaardzo do mnie przemawia i kupuję Cię całą :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna stylizacja ! Ja tez uwielbiam ta piosenkę ! <3
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uwielbiam ta piosenkę ;)

    śliczna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za odwiedziny i miły komentarz ;) Bardzo fajna stylizacja. Bardzo mnie kusi właśnie taka długość włosów. Ślicznie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie zapuszczam :) ale polecam, polecam taką długość, jest wygodna :)

      Usuń
  5. Wyglądasz olśniewająco ! :) Parka śliczna <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie stylizacja 'na luzie' są moim zdaniem najlepsze :) Poza tym nie ma co ślepo dąży za modą, a właśnie ubierać się tak jak czujemy się dobrze :)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna parka i torebka bardzo mi się podoba :) dawno kupiłaś tę torebkę?

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam ostatnio *fazę* na ta piosenkę xD Znaczy się podoba mi się muzyka, tekst już niekoniecznie. Super to pierwsze zdjęcie, zrobione w idealnym momencie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lepiej mieć własne wyczucie stylu niż ślepo zakładać na siebie to, o czym teraz jest głośno. Twoja stylizacja bardzo przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna kurtka, lubię takie "żołnierskie" odcienie zieleni. Podoba mi się również ta torba. W ogóle stylizacja, bardzo pasuje do Twojej urody i ładnie ją podkreśla. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. love your outfit, dear))))
    kisses from ukraine :-*

    maliovanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacja niby zwyczajna, ale Ty w niej wyglądasz pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądasz. Dobrze, że się swojego stylu trzymasz, bardzo mi się podoba ; )

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny zestaw:) Parka super wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna parka :-) Cała stylizacja właśnie taka, jaką lubię- wygodnie i stylowo :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też preferuję podobny styl do twojego. Wybieram z trendów coś co mi pasuje, a resztę noszę po swojemu :)
    Stylizacja super, parka mega fajna :)

    OdpowiedzUsuń