Click Me click me Click Me Click Me

9/07/2012

padam

Dobry wieczór :)

Padam z nóg, godzinny intensywny wysiłek potrafi zwalić z nóg w szczególności, że tak intensywnie nie ćwiczyłam od , od niepamiętnych czasów :P Poza tym dzień w zupełoności się udał, zrobione małe zakupy drogeryje w tym odżywka regeneracyjna GLISS KUR hair repair, zobaczymy, może naprawi te moje piękne włosy, co ja na nie już nie stosowałam..chociaż narzekać nie mogę, bo stan się znacznie polepszył po tych farbowaniach. Właśnie skończyłam robić moje piękne białe feszyn paznokcie, za odpowiednim lakierem latałam dwa dni aż w końcu (był to dobry wybór) zdecydowałam się na zwykły, mały, tani z WIBO. Teraz zatracam się po kolei w nieobejrzanych dotychczas odcinkach 'Hotelu 52' i mam wszystko centralnie w szanownym poważaniu..choć wiem, że przydałoby się posprzątać pokój..ale to jutro ;-)

Równie udanego wieczoru! ;-)


                                          nail polish - 5.99    






                                                   Odżywka 15.99


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz