Click Me click me Click Me Click Me

8/11/2013

Holidays part I 

Dzisiaj wróciłam z moich tygodniowych wakacji nad morzem. Było naprawdę wspaniale. Bardzo wypoczęłam, tego było mi trzeba, prawie codzienne wylegiwanie na plaży, lody, gofry i jeszcze raz lody. Wszystko jednak w umiarkowanych ilościach i do tego codzienne ćwiczenia. Z moją skłonnością do odkładania wszystkiego w biodrach muszę niestety uważać na wszelkie łakocie. Przywiozłam około tysiąca zdjęć zrobionyh aparatem, telefonem i ipadem. Chciałabym się z Wami podzielić mnóstwem fotografi ale nie chcę też Was zanudzić :) Kocham wakacje, kocham robić zdjęcia, niczym się nie przejmować, imprezować, chodzić nocą po plaży z ukochanym to moje najszczęśliwsze wspomnienia. Bardzo cenne i zostające w sercu. Pokażę Wam dzisiaj kilka a jutro napiszę konkretnie notkę o miejscowości w której byłam :)

Miłego wieczoru ♥

















3 komentarze:

  1. Też chcę nad morze ;_; super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też niedawno wróciłam znad morza :)
    byłam tydzień w Mielnie. ciekawa jestem jaką miejscowość Ty odwiedziłaś .. ;)

    OdpowiedzUsuń