Click Me click me Click Me Click Me

11/28/2013

Lovely mat top coat number one 



Która z nas nie kocha lakierów do paznokci ? :) Ja jestem ich miłośniczką od dawien dawna. W ciągu ostatnich dwóch tygodni przybyło mi ich 4, 3 za sprawą Rossmana i promocji - 40 % na kolorówkę o której już wspominałam w ostatnich postach :) Pierwszym był Blink Blink z Lovely, uwielbiam te czerwone drobinki na paznokciach ! Chociaż żeby osiągnąć taki efekt jaki jest widoczny na ściankach lakieru, trzeba pomalować nim przynajmniej 3 razy. Ja łączę go jeszcze z tym złocistym, który zamówiłam z AVON. Jest to kolor Rose Golden :) Mat top i piasek dołączyły do mojej kolekcji wczoraj. Zupełnie nie wiedziałam jak uzyskać efekt matowych paznokci w szczególności tych czarnych, które widziałam nie raz w internecie :)
Stałam przy gablocie Lovely i oglądałam, przeglądałam aż wpadł w moje ręce mlecznobiały lakier, przeczytałam etykietkę i bingo! Będę mieć matowe paznokcie. Wpadł bez większego zastanowienia do koszyka. Warto też wspomnieć o piaskowym lakierze WOW glamour sand z Wibo. Wystarczyły dwie cienkie warstwy aby paznokcie prezentowały się jak nigdy. Ten piasek jest niesamowity :) 







I jak ? Spodobały Wam się moje nowe lakiery? :) Wiecie..to może być idealny prezent na zbliżające się dużymi krokami Mikołajki lub nawet na  święta ! ♥  Dzisiaj ostatni dzień wyprzedaży w Rossmanie, możecie tam znaleźć mnóstwo ciekawych pomysłów na prezent. Widziałam wczoraj ocieplacze na stopy, które wkładamy do mikrofalówki lub piekarnika i ciepluśkie zakładamy na nogi. To prezent idealny dla zmarźluchów, których na pewno mamy w naszych rodzinach :)

Miłgo dnia ♥

11 komentarzy:

  1. Świetne pazurki :) Bardzo lubię matowe pazurki i muszę przyznać również, że te lakiery również bardzo lubię mimo niskiej ceny są całkiem w porządku :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie to wygląda :)

    http://pannaem-pannaem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Lakiery (zwłaszcza te nietypowe) to jest to, co Tygryski lubią najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietne podobaja mi sie:-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. ale cudo ostatnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ten brokatowy z Lovely cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne kolory lakierów :)

    http://caramel-curls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne *__* ten czerwony jest śliczny, taki świąteczny ^^

    minessia.blogspot.com <-- zapraszam. Jeśli Ci się spodoba to zaobserwuj:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wonderful post! We are linking to this particularly great article on our site.

    Keep up the great writing.

    My weblog smog check - certified auto repair oxnard

    OdpowiedzUsuń