Click Me click me Click Me Click Me

12/03/2013

sets for prom

Do mojej studniówki zostało półtora miesiąca dla niektórych tylko miesiąc, to najwyższy czas żeby zastanowić się co właściwie założyć, zacząć kompletować set i co nie co już z internetu zamówić.
Przygotowałam dzisiaj dla moich studniówkowych rówieśniczek post z kreacjami z polskich sklepów internetowych. Stylizacje, które zobaczycie nie kosztują więcej niż 350 zł (nie doliczałam niestety kosztów ewentualnych przesyłek) to ceny samych ubrań i dodatków :) Mam nadzieję, że przypadną Wam do gustu. Ja sama chciałabym założyć długą czarną sukienkę, niestety nie mogę nigdzie znaleźć idealnej, choć ta poniżej jest bardzo fajna. Zastanawiam się również nad zaprojektowaniem i uszyciem swojej własnej wymarzonej. Chociaż  najbardziej podoba mi się ta bordowa sukienka, to mój faworyt wśród poniższych stylizacji. Sety utrzymane są w klasycznych krojach i kolorach, ponieważ w takich zestawach czuję się najlepiej :) Mam nadzieję, że i Wam się spodobają i być może znajdziecie coś dla siebie :)

Miłego dnia ♥

sukienka - zalando | buty - czasnabuty | kolczyki - granashop | kopertówka - allegro


sukienka - zalando | buty - czasnabuty | kopertówka - allegro | naszyjnik - madcatshop 

sukienka - zalando | buty - czasnabuty | kopertówka - allegro | kolczyki - madcatshop

sukienka -  zalando | buty - czasnabuty - kopertówka - allegro | naszyjnik - madcatshop

sukienka - zalando | buty - czasnabuty | kopertówka - allegro | kolczyki - granashop

10 komentarzy:

  1. piękne sukienki:) Świetnie sprawdziłyby się również na sylwestra:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne sukienki :) Chciałabym znowu iść na studniówkę, szkoda, że nikt mnie nie zaprosił ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie zestawienia są piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. biała rozkloszowana jest prześliczna <3

    OdpowiedzUsuń
  5. o nie :((( i nie zrobiłam tego zdjęcia dla Twojego chłopaka ;/// :(((( o nie :((((
    A serty to najlepszy ten z bordową sukienką!!!! Mega mega mega!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heeeej nic się nie stało :)) i tak się strasznie ucieszył chociaż z tych kilku zdjęć :)

      Usuń
  6. Bardzo ładne zestawy :) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te dwie pierwsze sukienki są śliczne a te dodatki cudowne :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bordowa z pewnością będzie do ciebie pasowała

    OdpowiedzUsuń