Click Me click me Click Me Click Me

12/01/2013

Wszystkiego Najlepszego!


Piszę tutaj dwusetny raz i to też jest jakaś okazja do świętowania ale nie po to dzisiaj tutaj jestem. 
Na początku listopada wpadłam na pomysł fajnego złożenia życzeń, fajnego prezentu dla mojego chłopaka, który właśnie dzisiaj obchodzi urodziny ! :) Dużo dziewczyn się zgłosiło , niestety tylko kilka było w stanie mi pomóc i wysłać zdjęcie za co baaaardzo im dziękuję i jestem baaaaardzo wdzięczna ! :) 

Na żywo dopiero będę Ci Borysałke składać życzenia i daawać prezenty ale tutaj też mam dla Ciebie małą - dużą , niespodziankę - prezent!

Skarbie! Wszystkiego Najlepszego! 



11 komentarzy:

  1. Fajny pomysł :)

    http://by-marii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie to wszystko wyszło ;)
    Miałaś naprawdę świetny pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za miłe słowa :)

    http://pannaem-pannaem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. DZIĘKUJĘ KOCHANIE!!! :***

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Kochanie! Jesteś Najwspanialszą Dziewczyną pod Słońcem! :***

    OdpowiedzUsuń
  6. :)) przyłączam się do życzeń;D

    OdpowiedzUsuń
  7. To chłopak będzie zadowolony :)))
    Również dołączam się do życzonek :) Spełnienie marzeń Borys! ;))

    obserwuję
    http://vogueswing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się, że mogłam pomóc ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. trochę się spóźniłam, ale niestety pominęłam tę notkę ;)
    bardzo fajny pomysł i cieszę się, że choć trochę pomogłam ;)

    OdpowiedzUsuń