Click Me click me Click Me Click Me

2/05/2014

my new babys 




Zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Ostatnia para, mój rozmiar, 50 % zniżki. Kolekcja St 5 Avenue by Halle Berry , Deichmann. Czy można chcieć czegoś więcej ? Do tego z naturalnej skóry. Buty to moja słabość..słabość jak chyba każdej kobiety, tak myślę :) Biegałam w nich wczoraj cały dzień i mogę powiedzieć tylko jedno, nigdy nie miałam na sobie tak wygodnych botków na koturnie. Zazwyczaj po kilku godzinach na obcasach bolą mnie stopy a tutaj nic. To chyba oprócz koloru i ogólnego wyglądu największa zaleta. 
Już dzisiaj wystawiam na allegro kilka par moich butów, które miałam założone raz lub lub kilka razy. Dziewczyny z rozmiarem 40/41 szczególnie zapraszam. Na fanpage'u pojawi się dziś link do aukcji :) 

instagram - theladyaleks  :)

16 komentarzy:

  1. Buty prześliczne i pasują do większości rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne są te buty, widzę je właśnie z dżinsami, parką, jakimś luźnym swetrem :) zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne buty!
    zapraszam do siebie i obserwacji:)

    OdpowiedzUsuń
  4. buty bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne butki! :D
    http://xmiszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładne buty :)
    http://door-behind.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ładne są <3 tylko nie wychodź w nich na pluchę bo szybko się zniszczą :/

    buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  9. buty świetne i kolor bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń