Click Me click me Click Me Click Me

2/25/2014

nowości i ulubieńcy ostatnich miesięcy 

Przedstawiam Wam dzisiaj moje nowości ostatnich miesięcy i dni. Odkąd jestem w Avon, cały czas zamawiam sobie nowe kosmetyki, które potem z przyjemnością testuję na sobie a potem polecam moim klientkom. Ostatnio trafiłam na naprawdę znakomitą szminkę, dopiero od tego katalogu można ją kupić, ja zamówiłam ją sobie w ofercie netto dla konsultantek. 

Szminka Ultra Color - Optimistic Orchid 

Kolejnym moim odkryciem jest pomadka ochronna Neutrogena. Dla mnie nie ma nic lepszego na chore usta lub żeby ich uniknąć! Najlepsza ! :)



Tusze z Avon są równie genialne jak te które dotychczas używałam. Mam ich kilka ale tutaj pokażę moje ulubione. Ostatnio dostałam MEGA effects, pierwsze użycie było dość nieudolne z mojej strony. Trzeba naprawdę się wczuć w nakładanie tej maskary ale jak już dojdziemy do wprawy jest naprawdę świetny :)


Kolejne dwa to super SHOCK i super FULL, oby dwa są genialne. Ostatnio wytuszowałam rzęsy i jednym i drugim, efekt był zniewalający, osiągnęłam efekt sztucznych rzęs :) 


Jak do tej pory moje odkrycie roku 2014! Od jakiegoś czasu zmagałam się z problemem nierównego koloru skóry, przebarwienia pojawiły się głównie na policzkach i w okolicach nosa. Anew CLINICAL stosuję od dwóch tygodni, dwa razy dziennie, rano i wieczorem. Z czystym sumieniem polecam i stwierdzam, że jest to najlepszy krem a właściwie serum wyrównujące koloryt skóry jakie do tej pory stosowałam. Na próbę kupiłam małe opakowanie ale już wiem, że teraz zamówię pełną wersję tego małego cuda :)

 Jeżeli chodzi o krem na dzień to moim numerem jeden jest już od około roku ten oto NIVEA Q10 z filtrem SPF 15. Cudownie nawilża i pięknie pachnie. Niektórzy nie lubią pachnących kremów ale ten ma taki delikatny, przyjemny zapach..UWIELBIAM! :)



Maaam! Wreszcie mam super świetne pędzle do makijażu. Szukałam i szukałam, przy czym nie chciałam wydawać 30 zł za jeden pędzel.. Padło na pędzle Roberto Giovanni.

Opis pędzli od producenta: 

1. Szczoteczka i grzebyk brwi i rzęs (nylonowy) długość uchwytu 13,5cm 

2. Spiralka do rzęs 

3. Pacynka do rozcierania cieni (kucyk) długość uchwytu 14cm długość włosia 1,4cm szer. włosia 1,2cm. 

4. Pędzel do eyelinera (syntetyczne włosie) długość uchwytu 13,5cm 

5. Półokrągły pędzel do cieni (kucyk) długość uchwytu 14cm długość włosia 0,5cm szer. włosia 0,5cm. 

6. Skośnie przycięty pędzelek do brwi (syntetyczne włosie) długość uchwytu14cm. 

7. Pędzel do ust (syntetyczne włosie) długość uchwytu 13,5cm w zamykanej skuwce 

8. Pędzel miotełka (koza) długość uchwytu 14cm długość włosia 3,5cm 

9. Półokrągły pędzel do cieni (kucyk) długość uchwytu 13,5cm długość włosia 1,1cm. szer. włosia 0,9cm. 

10. Półokrągły pędzel do cieni (kucyk) długość uchwytu 13,5cm długość włosia 1,2cm szer. włosia 1,1cm. 

11. Skośny pędzel do cieni (kucyk) długość uchwytu 13,5cm długość włosia 1,1cm. szer. włosia 0,9cm. 

12. Półokrągły pędzel do cieni (kucyk) długość uchwytu 14cm długość włosia 1,4cm szer. włosia 1,4cm. 

13. Skośny pędzel do cieni(koza) długość uchwytu 12cm długość włosia 3,8cm. szer. włosia 3,6cm. 

14. Pędzel do różu okrągły (najwyższe jakości włosie syntetyczne) dł. uchwytu 12 cm dł. włosia 3cm. szer. włosia 2,3cm. 

15. Duży pędzel do pudru (koza) długość uchwytu 11,5cm długość włosia 4,5cm szer. włosia 4cm. 

 Pędzle są naprawdę dobrej jakości, przyjemnie się nimi wykonuje makijaż. A może jesteście chętne na tutorial makijażu wykonany tymi pędzlami ? :) Z przyjemnością pokażę Wam jak świetnie się nimi maluje. Zaletą tych pędzli jest także cena. Cały zestaw można dostać już za około 30 zł, taka jakość za taką cenę jest naprawdę godna polecenia :)

Miłego dnia ♥

2 komentarze:

  1. Kolorek pomadki bardzo mi się podoba:)
    A szczoteczka.. dla samego kształtu bym chciała wypróbować:D
    I te pędzle... ale mnie kusisz:)

    OdpowiedzUsuń