Click Me click me Click Me Click Me

7/06/2014

Biel we wnętrzach


Biel, dla mnie biała kartka na której można stworzyć coś swojego, kreatywnego, zawsze pasuje do wszystkiego. Taka druga czerń. Biel na ścianach, meblach, dodatkach zawsze na propsie. Lubię biel. Ostatnio zaczęłam pisać tu o moim pokoju w mieszkaniu. Otóż ów pokój był caaaały pomarańczowy ale tak żarówiasto, wręcz chamsko pomarańczowy łącznie z sufitem. Denerwował mnie ten jakże energetyczny kolor do tego stopnia, że teraz wszystkie ściany i sufit są śnieżnobiałe. Teraz mogę spokojnie przebywać w tym wnętrzu i myśleć co dalej z wystrojem. Znając mnie, zanim się na cokolwiek zdecyduję, na razie będzie po prostu biało plus  brązowa mięciutka kanapa, to wszystko. W internecie można znaleźć wiele różnych inspiracji z bielą w roli głównej. Najbardziej urzeka mnie połączenie bieli i drewna. Według mnie jest idealne. Tworzy taką oazę spokoju w której myślę, że najbardziej bym się odnalazła. W empiku są teraz niezłe wyprzedaże, może tam coś wykombinuję a jak nie to może jakże mało popularna Ikea haha, tak tak, kurde nie wiem co niektórzy chcą od tego sklepu. Sklep jak sklep ale już nie jeden raz czytałam o tym jakże to polskie blogerki nie są kreatywne i swoje wnętrza urządzają jak z katalogu właśnie tego sklepu. Zły sklep ja się pytam? Moim zdaniem jest w porządku, więc i na pewno tam zagoszczę. Poszukałam kilka zdjęć, fajnych wnętrz, chętnie bym urządziła swój pokój/sypialnie właśnie w podobny sposób. Ale na razie nie przesadzam, wystarczy kilka dodatków. Może kiedyś już w swoim domu, będę mogła szaleć z urządzaniem do upadłego. 










1 komentarz: