Click Me click me Click Me Click Me

8/31/2014

summertime sadness




Weekend u Kadików trwa! Mega fajnie! Dzisiaj będziemy Czarownicami. W Wygiełzowie na Zamku Lipowiec. Jesteście z okolic? Wpadajcie! Szykuję się świetna impreza! Musimy przygotować przebranie i makijaż, ale najpierw musimy odpocząć po wczoraj haha! Na zdjęciach możecie zobaczyć mój poprawiony tatuaż na karku. Przy mojej ostatniej wizycie w salonie tatuażu, postanowiłam, że upiekę dwie pieczenie na jednym ogniu i oprócz nowego tatuażu, poprawiłam ten stary, jestem bardzo zadowolona. Wreszcie jest tak, jak miało być od początku. Miłej niedzieli ! :)






 

dress - new look | heels - nn | bag - house


pic by Adam Joachimowski | here

3 komentarze:

  1. wow ! mega look :)_ wszystko mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna sukienka :)
    www.mrysiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie wyglądasz. zakochałam się w butach i torebce;) podoba mi się tutaj u ciebie, na pewno wpadnę nie raz. buziaki :*

    OdpowiedzUsuń