Click Me click me Click Me Click Me

11/18/2014


Byłam pod wrażeniem tego, że już w październiku spotykałam się bombkami i innymi świątecznymi akcentami w hipermarketach i galeriach handlowych, teraz jest to już całkiem normalne. W końcu święta za 5 tygodni. Czas najwyższy zacząć myśleć nad prezentami dla najbliższych. Przygotowałam kilka propozycji upominków dla chłopaka/dziewczyny - oczywiście po głowie chodziło mi mnóstwo pomysłów ale postawiłam na te najbardziej hmm trafione? Takie, które raczej nie okażą się bublem, kierowałam się gustem zarówno mężczyzn jak i kobiet, ale brałam też pod uwagę to co ja np chciałabym dostać i to co ja chciałabym dać bliskim pod choinkę. Co uważacie? Dobry wybór? Pomyślicie LEGO - to chyba dla dzieci! Otóż nie. Mój chłopak to prawdziwy fan LEGO mimo tego, że jego wiek składa się z dwóch dwójek :D


1. TUTAJ | 2. TUTAJ | 3. TUTAJ | 4. TUTAJ | 5. TUTAJ


1. TUTAJ | 2. TUTAJ | 3. TUTAJ | 4. TUTAJ | 5. TUTAJ


Jeśli macie jakieś inne propozycje to chętnie się z nimi zapoznam, linki zostawiajcie w komentarzach i polecajcie, co kupić mamie, babci, tacie, bratu. :)

1 komentarz:

  1. Ciekawe propozycje, ja staram się zawsze podejść do tematu bardzo indywidualnie i dokładnie wsłuchuję się w marzenia moich bliskich już od września :-) Teraz pozostaje tylko kompletować :-)

    OdpowiedzUsuń