Click Me click me Click Me Click Me

11/04/2014

show your beauty 


Żadna z nas nie jest perfekcyjna i idealna choć bardzo byśmy tego chciały. Nie jest tak i nie będzie, ja już dawno przestałam dążyć do perfekcji stąd moje nieperfekcyjne życie na blogu. Wiele rzeczy mi nie wychodzi, dużo chcę i dość szybko się poddaję ale mimo wszystko nie przejmuję się tym. Jestem jaka jestem, mogłabym być lepsza i z pewnością kiedyś będę. Najważniejsze to zaakceptować siebie. Dzisiaj tylko tak krótko ale jak już mówiłam, jestem raczej nieperfekcyjną pisarką ;-)











parka - sheinside.com | bag - reserved | jenas - reserved | snickers - nike af1 | shawl - nn 

1 komentarz:

  1. Nieperfekcyjność jest fantastyczna i zdania nigdy nie zmienię! Uwielbiam takie luźne stylizacje! Pięknie!

    OdpowiedzUsuń